dilluns, 13 de juliol del 2009

Els meus 21

Amics i amigues, si vos sóc sincer, aquest any m'ha passat molt ràpid, quasi em pareix el mes passat quan escrivia que cumplia els vint. Encara que, tot i aquesta sensació, fent un repàs del que ha esdevingut aquest any, veig que han canviat moltes coses.
Farà un any, esdevenia un estiu tranquil, com un altre, enguany m'enfrente a unes proves d'accès al Conservatori Superior de Música. M'he canviat a un nou conservatori, conservant els amics de Cullera, però també coneguent a una gran quantitat de nous i noves amics i amigues de l'Alcúdia.
Al meu juí aquest any ha estat satisfactori. He aconseguit moltes de les metes que em vaig proposar, no totes, però vos assegure que als vint-i-u les aconseguiré, aquestes i les noves que em sorgeixen.
Amics i amigues, estic molt orgullós dels i les qui he conegut aquest any, però encara més si cap, dels i les qui estan amb mi des d'abans, i per això i molt més, vos done les
GRÀCIES A TOTS I TOTES!!!!.