diumenge, 23 d’agost del 2009

A PEL SUPERIOR!!!!

Amics i amigues.
El pròxim mes de setembre vaig a sotmetrem a les Proves d'Accès als Estudis Superiors de Música, tal vegada a dia d'havuí, la prova més important a la que em puga vore sotmès docentment.
Aquestes són unes proves on t'evalua un Tribunal, des de les interpretacions d'obres de lliure elecció amb el intrument que has cursat els Estudis Professionals, en el meu cas el Saxòfon; el teu nivell de primera vista d'una peça i el nivell de capacitat d'anàlisi d'una obra. A més a més, també em presente per a cursar els estudis Superiors de Composició, on a banda de la prova d'interpretació d'obres amb el Saxòfon, haig de defendre davant un Tribunal Oral les meues pròpies peces, composades per mi, les quals en presentaré quatre; una altra prova que consta en compondre un Cant Donat a quatre veus, com un Coral amb contrapunt; a més, de la prova a primera vista, però en aquest cas amb el Piano.
Enguany no és un any fàcil per a presentar-se, perquè a València sols ixen cinc places de Saxòfon i vuit en Composició; mentre que a Alacant ixen tres places de Saxòfon, dos de Pedagogia al Saxòfon i cinc places per a Composició.
Amics i amigues, i en especial als meus veins i veïnes, m'agradaria acavar demanant-vos un poc més de paciència a tots i totes aquells que puga importunar amb els meus estudis, donat la importància de les proves a les que em presente.
Una forta abraçada a tots i totes.