diumenge, 24 de maig del 2009

Per fi!!!

Molts de vosaltres llegiu llibres, admireu quadres, escolteu música; i mai vos heu preguntat? Que haguera fet Cervantes sense la seua ploma? Picaso sense el seu pinzell? Beethoven sense ploma i pentagrames? Aquests objectes que moltes vegades careixen d'importància per a l'espectador, són els que permeten realitzar i crear les grans obres que admirem en teatres, museus, biblioteques, etc.

No és la meua intenció comparar-me en aquests grans artistes, donat que jo sóc un estudiant de música, com ja sabeu tots i totes, en l'Especialitat de Saxòfon i Piano; però fins a aquest dijous, jo mancava de la ferramenta essencial, almenys en l'Especialitat de Piano, per avançar, per avançar en l'estudi i la interpretació.
Amics i amigues, vos escric aquestes línees per anunciar-vos, que el dijous passat vingué un grup d'homes des de Valècia, per a entregar-me allò que portava demandant ja farà més de tres anys. El dijous, em portaren el meu Piano.
La veritat que no podia imaginar que desprès de tant de temps estaguera vegent entrar aquest instrument per la porta de casa. I pensar que farà uns quatre anys aquest instrument no el tenia gens en estima, però al anar coneixent-lo cada vegada m'encanta més i més.
Sense més dilació, aquest dia a causat amb mi un abans i un desprès, donat que a partir d'ara pense tocar aquest instrument, si no tots, la gran quantitat de dies; per aquest mateix motiu demane passiència als veïns, a més a més, a tots aquells i aquelles que heu aguantat la meua mostra de fotos del mateix.
Un abraç a tots i totes.