dimarts, 12 de maig del 2009

Audició a L'Alcúdia

Amics i amigues.
Ahir els alumnes del Conservatori de l'Alcúdia, en l'Especialitat de Saxòfon, realitzarem una "audició a capella", perquè no teniem pianista, jejejeje.
Si deixem a banda la xiqueta menudeta que va estar armant avalot, pujant a lescenari, per les cadires, etc.; podem dir que l'audició va ser bastant possitiva. Encara que la veritat que la xiqueta em posava negre mentre tocava, jejejejejejeje.
Jo vaig tocar l'últim abans del quartet de saxòfons, on també vaig participar amb el baríton. Al concertet vaig interpretar la Sonata de Paul Creston, concretament el segon i tercer temps, perquè la meua companya d'estudis, Alba Cucó, tocava el primer temps de la mateixa, i des d'ací li done l'enhora bona.
Sí, com sempre em va passar alguna de les meues, vaig perdre les canyes del baríton i la que tenia no era del tot bona, més bé era horrible, però almenys vaig ixir del pas.
Ah!! I com no, gràcies a un company d'Orsaxcova ara els xiquets em diuen Fidel, però bé ... temps al temps.

PDA: Hay Cris que sempre vols que anem a les teues audicions i demés, i tu que el diumenge deies "Voy a ir, voy a ir" repetidament. Almenys l'altra Cris, "La Vasca", em va enviar un sms, jejejejeje.

Un fort abraç a tots i totes.