dimarts, 7 d’abril del 2009

Viatge a Frankfurt

Amics i amigues.
Aquest cap de setmana me l'he passat a la ciutat alemanya de Frankfurt, amb els meus companys i amics d'ORSAXCOVA, l'orquestra de saxòfons de la qual com ja sabeu sóc membre.
Eixirem des de l'aeroport de Manises, i allí ja ens fèrem notar. No solament pel vestuari, perquè duiem una sudadera i polo amb el nom de l'orquestra, sinó també pels xous que armarem. Si no que li pregunten a Virtu el tema de la "Coca" a l'aeroport, o que va passar a l'avió amb l'hostesa (azafata en castellano). Allí també coneguerem a Ornela, sols puc dir pobreta xica, jejejeje.
Xiquets arribarem a Frankfurt i no em pregunteu sobre l'aeroport d'allí, Manises estava més aprop. Des d'allí ens dirigirem al Hilton *****, que per cert, no pegavem ni en cola, tots els estiraets allí i nosaltres com un equit de futbol amb les sudaderes i els polos. Ah i jo vaig acavar tocant allí amb un piano de mitja cola, el pianista em deia segueix segueix i desprès em va aplaudir, jejejejeje.
El que ve desprès d'açò ja evoca a la confusió i basant-nos en el reportatge de fotos que tenim podem dir que tornarem bojos als dependents d'un restaurant, mai hauran servit tantes copes en tant poquet temps. Allí coneguerem a unes alemanyetes que ens dugueren de festa, i acavarem en una catedral, que habies de dir "Ave María Santíssima" abans de veure't el cubata, jejejejejeje. Bueno eixa nit acavarem Dario i jo, que coemnçarem el vitge junt i l'acavarem junts, sempre ens trobavem; menjant-mos un kebab al Hall del Hilton com uns senyors a les cinc i mitja del matí.
Al dia següent anarem a la Musikmesse, la fira internacional d'instruments més important del món, com Fira València, però cinc vegades més gran. Allí faltava un instrument, i a que sabeu a qui li faltava??? Dons si a servidor, i no pregunteu però vaig acavar dirigint el pasdoble "Suspiros de España", per cert GRÀCIES RAFA.

Per la vesprada seguirem fent-nos de notar per Frankfurt, fins al punt que caminant ens dien "Españoles", i de ballar amb una alemanya un pasdoble en mig d'un pont (amb música i tot).
Bueno la part verda del viatge la tinguerem Cris Money i jo en la piscina, que vegerem un Tarzan amb lianes i armaris roperos (no preguteu).
Per la nit dons més del mateix, soparet, catedral i desprès acavarem en ... i al Hilton, jejejeje.
La tornada, Pascual ens va marejar a tots amb el kilo i mig per milímetre de pell de colónia que es posà damunt, i que anava posant-se perquè cada vegada feia més oloreta.
Per finalitzar diré, ORSAXCOVA va caure molt bé a Frankfurt i, TENIM UN BARÍTON DE L'ÒSTIA!!!!! jajajajajajaja.
Un abraç a tots i totes.