diumenge, 18 de gener del 2009

Èxit d'ORSAXCOVA en la Presentació del Cd "EN DIRECTE"

El passat dimecres 14 de gener ORSAXCOVA, L'Orquestra de Saxòfons de la Comunitat Valenciana, va presentar el CD EN DIRECTE al Saló del Cub Diario Levante, València.
Si vos sóc sincers tenia els meus temors amb l'assistència de gran part de gent, donat que eixe mateix dia i a la mateixa hora que nosaltres començavem la presentació jugava el València CF. Aquesta preocupació va desapareixer quan vaig veure que quasi una hora abans ja apareixia gent pels voltants de la sala i més encara quan el públic omplia l'aforament complet, amb cadascuna de les butaques en que contava el saló del Diari.
A continuació vos deixe l'article que va publicar el mateix Diari Levante-emv:

1 comentari:

Anònim ha dit...

Omaret!!!
És normal que tingau tant d'èxit, ara mateix estic escoltant el cd i m'encanta! ... encara que ja saps que jo no sé trobar les faltes jejeje.

Ah! sàpies que m'en recorde que el dissabte que ve és el concert a Llíria, així que ja xarrarem per veure com quedem, val? un beset molt fort!

per cert, T'HAURÀS TALLAT EL MONYO VERITAT OMARET??