diumenge, 25 de gener del 2009

Canvi de senda

Amics i amigues,
Tot ser humà quan naix comença un camí, un camí que el durà a viure i conèixer gent nova, experiències, que el marcarà la vida, etc. Aquest camí que segueixes, a mesura que t'endinses més en ell anirà ramificant-se en camins diferents, els quals tu sols pots decidir seguir-ne un. De vegades elegir un camí nou o elegir entre molts camins és complicat, i moltes vegades no trobes el millor la primera vegada elegeixes un.
Vos conte tot açò perquè de nou, i en mig del meu camí, ha sorgit una senda, senda a la qual m'he vist dirigit per una riuada que no em permetia seguir el camí original. Aquesta nova senda tot i que em lliura de les riades, m'obliga a deixar companys i amics únics i, professors i professores sense dubte inmillorables. Una senda, tal vegada més difícil de travessar, però no impossible.
Per aquest motiu des d'ací vos envie una abraçada als qui em feren el camí transitable, als qui m'ensenyaren. Sou moltes les persones que fèreu eixe camí millor per a mi i retrassàreu el meu canvi de senda perquè amb vosàltres eixe canvi perdia el sentit.

PDA: Ara més que mai hem de fer el dinar que planejarem.