dimarts, 22 de desembre del 2009

JA ESTEM EN PLENES FESTES DE HIVERN

Amics i amigues.
Ja se que feia molt que nos vos escribia, la nova feina i els compromissos, m'han perturvat els meus que fers monòtoms.
Si amics, els últims missatges són de quan encara alvergava alguna esperança d'entrar enguany als Estudis Superiors de Música. No a pogut ser enguany, per això i de cara a l'any que vé, aquesta serà la meua prioritat, perquè un any més no és una opció per a mi.
En aquests mesos també he començat a impartir classes de Saxòfon en la escola de Música de Pego, que per cert no puc tenir ninguna pega, i ells segons he pogut saber diuen "Ens agrada Omar, encara que és molt exigent". Això em reconforta, perquè almenys aquest any no ha sigut tot mal. I done les gràcies al meu professor, perquè gràcies a ell he pogut sentir en la meua carn, que és el ensenyar a un xiquet de zero, com sonar; i vos haig de dir que eixe dia vaig venir amb un sonriure cap a casa.
En aquest últim període, he conegut personalment a Pedro Iturralde. Ja el vaig conèixer anteriorment, però mai tant personal, ni havia estat tant de temps seguit amb ell.
En definitiva, durant aquests últims mesos de l'any he estat prou ataviat, el que provocat que algunes vegades aparcara momentàneament algunes de les coses que m'agradaria haver fet abans.
Amics i amigues, per a l'any que vé vos promet que estaré millor preparat i tingau per sentat que conseguiré allò que aquest no he pogut conseguir.

BON NADAL!!!(als creients)
FELIÇ ANY NOU!!!
i
Un abraç i gràcies per la vostra amistat i companyia.